MANAGER DS. ZARZĄDZANIA PROCESOWEGO
PROCESS MANAGEMENT z możliwością uzyskania tytułu: MANAGER ds. ZARZĄDZANIA PROCESOWEGO
PROCESS MANAGEMENT znakomicie wiąże ze sobą zależności systemowo – biznesowe (co również jest wymogiem obecnie funkcjonujących norm w zakresie zarządzania systemami).
Dlatego też, przedstawiając ów program, rekomendujemy go nie tylko pełnomocnikom systemów zarządzania, ale również szefom komórek organizacyjnych, ich współpracownikom na szczeblu wykonawczym, czy liderom procesów. Słowem: wszystkim, którzy chcą nie tylko koordynować procesy pod kątem zgodności z normami, ale zarządzać nimi pod kątem wartości dla organizacji i jej relacji biznesowych.
Myślenie oparte o ryzyku w procesach organizacyjnych stało się dominującym aspektem wszystkich standardów. Jest ono koniecznością dla organizacji, chcącej działać w dzisiejszych czasach pro-klientowsko, ale i pro-biznesowo. Nasila się potrzeba, by systemy zarządzania w firmie zabezpieczały ją przed niepożądanymi trendami, jak również, aby każda z firm potrafiła wykorzystać do maksimum szanse, wynikające z działalności jej procesów.
Program PROCESS MANAGEMENT z możliwością uzyskania tytułu MANAGER ds. ZARZĄDZANIA PROCESOWEGO jest dedykowany nie tylko pełnomocnikom ds. systemowych, ale wszystkim osobom, które chcą maksymalnie wykorzystać zalety podejścia procesowego w zarządzaniu, które zawarte są w dwóch nadrzędnych stwierdzeniach: „Nie ma sensu wywarzać drzwi, które są już otwarte” oraz „Co dwie głowy, to nie jedna”.
Korzyści uzyskania certyfikatu Managera ds. Zarządzania Procesowego:
- uzyskanie kompleksowego spojrzenia na proces(y) i zarządzanie procesowe
- nabycie umiejętności związanych z holistycznym zarządzaniem procesem
- pozyskanie zbioru narzędzi analitycznych do zarządzania, począwszy od narzędzi planowania strategicznego, skończywszy na powiązaniach pomiędzy procesami a miernikami finansowymi
Cykl Szkoleń kompetencyjnych:
5 Modułów szkolenia zawiera zakresy tematyczne:
- Planowanie procesów i zarządzanie procesowo-biznesowe z uwzględnieniem ryzyk i szans
- Budowanie wsparcia systemowego, jako odpowiedź na zaistniałe ryzyka i szanse
- Obsługa klienta i procesy na styku z klientem
- Projektowanie wyrobów, usług i rozwój
- Relacje z dostawcami jako element zarządzania ryzykiem
- Realizacja wyrobów i usług z uwzględnieniem ryzyk i szans systemowych
- Aktualizacja ryzyk i szans, z wykorzystaniem działań korygujących i doskonalących
- Przegląd zarządzania, jako narzędzie rozwoju przydatności, adekwatności i skuteczności
Regulamin przystąpienia do Akademii Kompetencji TUV NORD/PROCESS MANAGEMENT
